We willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een vergissing gemaakt hebt met de aankoop of dat je niet (helemaal) tevreden bent.
De reden maakt eigenlijk niet uit, je mag het altijd retourneren.
Je kan er dan voor kiezen om het product om te ruilen of je krijgt je geld terug.
1. Meld je retour aan via het online retourformulier of via mijn account
2. Zorg voor een goede verpakking om te voorkomen dat het product beschadigd tijdens het transport.
Print het retourlabel uit of schrijf je retournummer samen met het retouradres op de doos. Die vind je in de email die je van ons krijgt.
3. Stuur je pakket retour naar ons of breng het retour bij onze afhaalbalie
Voor het retourneren en de kosten daarvan ben je zelf verantwoordelijk.
4. Wanneer we je retourzending bij ons hebben ontvangen gaan we voor je aan de slag.
Als je hebt gekozen om het product om te ruilen verzenden we het nieuwe product zodra het bij ons binnen is, vaak gebeurt dit dezelfde dag nog.
Wil je graag je geld terug? Dan storten wij je geld binnen 5 dagen op je rekening.
Wanneer je je product liever bij ons aan de afhaalbalie wilt inleveren kan dat natuurlijk.
Zorg er wel voor dat we je bestelling kunnen herleiden, als je online hebt besteld kun je ook zonder je factuur langskomen.
Heb je je product bij ons aan de balie gekocht en hebben wij je gegevens niet?
Neem dan de factuur mee, anders kunnen we je product niet retour nemen.
Wil je je geld terug?
Bedragen tot €25,- kunnen we direct terug betalen, bedragen hoger dan €25,- storten we binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Ruil je het product liever om?
Bestel dan alvast online het juiste product of neem even contact op met de klantenservice
We zorgen er dan voor dat we je nieuwe product op voorraad hebben wanneer je langskomt.
• Je mag je product binnen 30 dagen na ontvangst van je product retour zenden.
• Omwisseling en terugname van artikelen kan alleen als het product onbeschadigd in de originele verpakking is (indien redelijkerwijs mogelijk).
Dus je kan gerust je bestelling bekijken, zoals je dit ook in een winkel zou doen.
Bijvoorbeeld: haal een tosti-apparaat uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er geen tosti's mee bakken.
Indien een verpakking onnodig is beschadigd of ontbreekt dan wordt hiervoor 20% van het aankoopbedrag in rekening gebracht.
Bij beschadiging, het ontbreken van accessoires of zichtbare gebruikssporen is omwisseling en/of terugname niet mogelijk.
• Enkele producten mogen niet retour omdat ze onder de uitzonderingen vallen.
• Na 30 dagen is het niet meer mogelijk om je product te retourneren of om te ruilen.
Deze rechten gelden enkel voor consumenten en zijn anders voor bedrijven en rechtspersonen.
Sommige artikelen kunnen niet teruggestuurd worden, deze producten vallen onder de uitzonderingen.
Om welke producten gaat dit?
• SSD of harde schijven die in gebruik zijn genomen, of softwarepakketten waarvan de verpakking is geopend.
• Verbruiksartikelen, zoals screenprotectors en olie, waarvan de verpakking is geopend.
• Accu's die eenmalig gevuld moeten worden, waarvan het zuurpakket is geopend of de accu is gevuld.
• Producten die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals in-ear headsets.
• Producten die speciaal voor je op maat zijn gemaakt, zoals accukabels.
Klanttevredenheid:
9.5 / 10 uitstekend -
7710 beoordelingen
The Feedback Company, 100% onafhankelijk
Wil je op de hoogte gehouden worden van de laatste nieuwtjes en persoonlijke aanbiedingen van MAPP en de andere MAPP-shops? Meld je dan aan!